Dnes společnost Ultimate Ears spustila novou celosvětovou kampaň s názvem „Bring Music To Life“ („Vdechněte hudbě život““), která oslavuje transformativní sílu hudby. Ve spolupráci s mezinárodně uznávaným graffiti duem Bicicleta Sem Freio tato kampaň propojuje hudbu a výtvarné umění s cílem představit přednosti technologií, které fanoušci Ultimate Ears milují u svých bezdrátových Bluetooth® reproduktorů: mohutný zvuk vyzařující do všech 360 stupňů, skutečnou odolnost proti vodě a to, že jsou prakticky nezničitelné. Umělci z dua Bicicleta Sem Freio zdůrazňují životaplnost všech inovativních vlastností a funkcí na třech originálních ilustracích, kde se objevuje bubnující chobotnice v proužkovaném saku, monstrum v rudých vlnách a boxující panter – všechny jsou právě tak nespoutané, odvážné a kreativní jako samotná značka Ultimate Ears.
Tweet now: Vdechněte hudbě život s graffiti umělci Bicicleta Sem Freio x @UltimateEars: www.ultimateears.com/bring-music-to-life
„Hudba má moc rozšiřovat lidem vnímání, dodávat jim energii a spojovat je – a to pocítíte vždy, když svůj reproduktor zapnete,“ řekla Charlotte Johs, generální ředitelka společnosti Ultimate Ears. „Přesvědčení, že se díky hudbě můžete v kteroukoli chvíli spontánně proměnit – kdykoli a kdekoli – je v samém základu toho, co uslyšíte, když si reproduktory od Ultimate Ears pustíte. My nevyrábíme jen reproduktory, my vdechujeme hudbě život.“
Celosvětová kampaň startuje v podobě tří videoklipů a digitální reklamy s uměleckými díly od dua Bicicleta Sem Freio, poté bude následovat postupné představování nového loga a obalů, které budou šetrnější k životnímu prostředí.
Nová limitovaná edice: Second Street Collection
Již od roku 2013 společnost Ultimate Ears spolupracuje s výtvarnými umělci a hudebníky s úmyslem vdechovat hudbě život a uvádí limitované edice svých reproduktorů. Naše nejnovější limitovaná edice má název „Second Street Collection“ a představí se v ní více než 50 designových prací od kreativních osobností, jako je například držitel ocenění GRAMMY Award® a producent elektronické taneční hudby Skrillex, soudobá sochařka Jen Stark, která pracuje s vrstvami papíru, a legendární pouliční umělec Kenny Scharf, a spousta dalších děl v rámci této limitované edice inspirovaných trendy v hudbě, výtvarném umění a designu.
Limitovaná edice Second Street Collection bude odstartována na celém světě s osmi novými vzory a barevnými paletami, které „obléknou“ reproduktory Ultimate Ears BOOM 2 a Ultimate Ears MEGABOOM.
- Vzory „Cityscape“ a „Urban Zebra“ představí odvážnou geometrii a příkré grafické obrazce v neutrálních tónech inspirovaných monolitickými konstrukcemi a strukturami v městském prostředí.
- „After Hours“ a „Marina“ ztělesňují klasickou paletu rudých a modrých odstínů dotažených do elektrizující intenzity.
- Pro vzory „Midnight Garden“, „Stone“, „Cashmere“ a „Lilac“ jsou charakteristické měkké, hřejivé a matně světélkující tóny inspirované zamženým jarním světlem.
Cena a dostupnost
Očekává se, že limitovaná edice „Second Street Collection“ od Ultimate Ears bude k dostání v České republice exkluzivně na Alza.cz počátkem června 2017 za doporučené maloobchodní ceny 4 799 Kč za BOOM 2 a 7 110 Kč za reproduktor MEGABOOM. Vzory a dostupné barvy budou v různých zemích různé. Podrobnější informace můžete získat na adrese www.ultimateears.com nebo se s námi spojte na Instagramu.
O společnosti Ultimate Ears
Ultimate Ears transformuje způsob, jakým si lidé společně užívají hudbu na celém světě. Již dříve společnost UE revolučně proměnila způsob, jakým se hudebníci při živých vystoupeních mohou vzájemně slyšet, když nově pojala pódiové odposlechy a přeměnila je na sluchátka s náušníky tvarovanými na zakázku. V současné době společnost Ultimate Ears, značka společnosti Logitech International, i nadále vdechuje hudbě život díky své rodině bezdrátových reproduktorů, jež získaly mnohá ocenění. Veřejná obchodní společnost Logitech International byla založena v roce 1981 a je registrována ve Švýcarsku; její akcie se obchodují na švýcarské burze SIX Swiss Exchange (LOGN) a na americké burze Nasdaq Global Select Market (LOGI). Více informací můžete získat na webových stránkách www.ultimateears.com nebo se s námi spojte na Instagramu.
O uměleckém duu Bicicleta Sem Freio
Bicicleta Sem Freio („Kolo bez brzd“) je mezinárodně proslavené duo brazilských výtvarných umělců, kteří se zabývají ilustracemi a nástěnnými malbami – Douglas de Castro a Renato Perreira. Inspirací výtvarného dua byly rockové plakáty, vzniklo v Brazílii v roce 2005 a mezinárodního uznání dosáhli za své ručně malované ilustrace a velkoformátová výtvarná díla ve veřejném prostoru po celém světě ve spojení s týmem Justkids. Práce dua Bicicleta Sem Freio jsou k vidění ve velkých městech po celém světě, patří k nim Londýn, Berlín, Miami, Las Vegas, Montreal a Los Angeles. Sofistikovanost jejich prací se projevuje ve vrstvách nápadů, jež zobrazují, a v odkazech, které dávají k prozkoumání, přičemž představují popovou ikonografii a nečekané juxtapozice tropického rock’n’rollu a provokativní představivosti.