Víte, že antidepresiva se v současné době nadužívají podobně jako antibiotika? Zvláště během podzimu, kdy dobu dovolených a slunečných dní pomalu střídají mlhavá rána a lezavé počasí, dopadá na mnohé z nás stres, napětí a deprese. Antidepresiva ovšem nejsou vždy nutným a jediným řešením. Vyzkoušejte přírodní vzpruhu společnosti Kneipp. Doplněk stravy Kneipp Třezalka podporuje psychickou pohodu a utišuje nervový systém.
Pokud se jedinec dostane do stresové situace, zažívá pocity úzkosti, podrážděnosti i nesoustředěnost. Stres se promítá i do na fyzické kondice. Dotyčný je unavený, trpí bolestmi hlavy a špatně spí. Mnozí si tak nechají předepsat antidepresiva neboli „pilulky štěstí“, aby se jim co nejdříve ulevilo. Často si ale vůbec neuvědomí, že antidepresiva jsou podobně jako třeba alkohol silně návyková. V některých případech je tedy pro začátek lepší vyzkoušet bylinkové prostředky, které si leckdy s návaly úzkosti a stresu dokáží poradit stejně dobře.
„Kneipp Třezalka je přírodní doplněk stravy, který obsahuje kvetoucí nať třezalky tečkované. Ta působí jako přírodní antidepresivum. Třezalku jako alternativu antidepresiv při lehkých depresivních poruchách doporučují i mnozí psychiatři,“ vysvětluje Jana Brychtová, Brand Managerka společnosti Kneipp, a dodává: „Třezalka je současně velmi významná a oblíbená v lidovém lékařství. Její pozitivní účinky na lidský organismus potvrdila už celá řada farmakologických i klinických studií. V Německu je Kneipp Třezalka dokonce registrované léčivo s garantovaným účinkem.“
Třezalka ovšem umí mnohem víc. Redukuje například abstinenční příznaky při odvykání kouření, pomáhá lidem, kteří se pokoušejí shodit přebytečná kila a začínají s redukční dietou
a přispívá rovněž k lepšímu trávení. Pozitivně působní i při rehabilitaci po mozkových příhodách nebo v období klimakteria.
Doplněk stravy Kneipp Třezalka je k dostání v lékárnách, vybraných sítích drogerií a marketů za doporučenou cenu 249,90 Kč. Díky vysokému obsahu účinné látky postačí k dosažení kýženého výsledku užití jedné tablety denně.
O firmě Kneipp
Značka Kneipp navazuje na bohatou historii a tradiční přístup Sebastiana Kneippa úspěšně snoubí s inovacemi v oblasti kosmetické péče a doplňků stravy. Vznikla roku 1891, od roku 2008 je dceřinou firmou PAUL HARTMANN AG. V současné době nabízí portfolio značky Kneipp širokou škálu výrobků od bylinných léků a doplňků stravy po přírodní kosmetiku. Kneipp zaměstnává více než 500 zaměstnanců, z toho 370 v Německu